2 LIGA WSCHODNIA

Witam Wszystkich.


Poniewaz jestem kibicem jednej z druzyn wystepujacych w tej lidze, postanowilem stworzyc bloga na jej temat. Jestem poczatkujacym bloggerem wiec prosze o wyrozumialosc. Bede staral sie tutaj wstawiac jak najwiecej wiadomosci oraz statystyk dotyczacych calej ligi, a takze druzyn w niej wystepujacych.

Mam nadzieje ze uda mi sie tu zamiescic wiele ciekawych dla was informacji. Zarowno o waszych klubach jak i o waszych rywalach, a wszystko w jednym miejscu.


Zycze milej lektury oraz powodzenia i satysfakcji na kibicowskim szlaku!

środa, 3 października 2012

2 LIGA WSCODNIA

Witam Wszystkich.

 Poniewaz jestem kibicem jednej z druzyn wystepujacych w tej lidze, postanowilem stworzyc bloga na jej temat.  Jestem poczatkujacym bloggerem wiec prosze o wyrozumialosc.  Bede staral sie tutaj wstawiac jak najwiecej wiadomosci oraz statystyk dotyczacych calej ligi, a takze druzyn w niej wystepujacych.
 Mam nadzieje ze uda mi sie tu zamiescic wiele ciekawych dla was informacji.  Zarowno o waszych klubach jak i o waszych rywalach, a wszystko w jednym miejscu.

Zycze milej lektury oraz powodzenia i satysfakcji na kibicowskim szlaku!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz